sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Hai ca am gasit si prima poza!

5 comentarii:

  1. Datata: Cernica, 1979!
    Coco, Mihaela, Gina, Tavi, Dan, Cristi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Confirm ca poza e adevarata - recunosc toate personajele in afara de cel din stanga sus, care mi-a disparut din memorie.

    Sper sa pun si eu niste poze...

    RăspundețiȘtergere
  3. Avea un fizic de fotomodel, si spunea ca o sa si-l mentina; lucrul asta trebuia demonstrat acum...10 ani, prin 2000, de 23 august; mai tii minte? LOL!ca cel din dreapta tot cam asa arata

    RăspundețiȘtergere
  4. Hehe - am tinut foarte bine minte de intalnirea din 2000, de la Intercontinental si as fi venit daca eram in tara (la inceputul lui august 2000 am plecat prima data cu familia in Finlanda).

    Ma bucur ca esti aproape la fel ca atunci, si eu am doar 2-3kg in plus, joc inca fotbal, alerg, etc. Pe vremea pozei nu credeam ca mai e viata la 50 de ani, dar uite ca e - din fericire.

    Skandenberg insa n-am mai incercat - sper sa nu ma provoci !

    RăspundețiȘtergere